הקואליציה נעדרה ויו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל סגר דיון

    איתי גדסי No Comments on הקואליציה נעדרה ויו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל סגר דיון

    יו"ר ועדת הכלכלה חבר הכנסת איתן כבל סגר דיון בנוגע לכללים להקמת חוות בודדים חדשות בנגב • היו"ר כבל: אם הקואליציה לא יודעת לכבד את דיוני הוועדה אין לי כוונה לעשות את העבודה במקומה

    איתן כבל צילום: דוברות הכנסת
    8:51
    20.05.24
    קובי פינקלר No Comments on מתקפה רחבת היקף: צה"ל כתש מתקני חיזבאללה בלבנון • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכלכלה של הכנסת התכנסה היום לאשר את כללי הרשות לפיתוח הנגב, שנועדו לקבוע הוראות, תנאים ואמות מידה להכרה במיזמים חקלאיים תיירותיים חדשים בנגב (חוות בודדים חדשות), אולם יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, נעל את הישיבה לאחר שחברי הקואליציה נעדרו מההצבעה ולא היה רוב לאישור הכללים.

    הכללים, שהגיש המשרד לפיתוח הנגב והגליל, נועדו להחיל אמות מידה ברורות ואחידות לבחינת היתכנות כלכלית של המיזם והסדרת בקשה להקצאת קרקע למיזם. כאמור, הכללים יחולו על מיזמים חדשים ולא על חוות הבודדים שכבר קיימות.

    חברי כנסת רבים הגיעו לתחילת הישיבה, בהם היו"ר כבל, ח"כ יעקב פרי, ח"כ יצחק וקנין, ח"כ מאיר כהן, ח"כ יהודה גליק, ח"כ איתן ברושי וח"כ חיים ילין שהביעו תמיכה בכללים. בישיבה השתתפו גם ח"כ דב חנין וח"כ עבד אל חכים חאג' יחיא שהתנגדו לכללים. עם זאת בעת ההצבעה על סעיפי הכללים נותרו בישיבה רק חברי כנסת מהאופוזיציה, ח"כ כבל וח"כ פרי תמכו בכללים אולם ח"כ חנין וח"כ חאג' יחיא התנגדו להם, ולכן לא ניתן היה לאשרם.

    לאחר שהסעיף הראשון לא אושר החליט היו"ר כבל לסגור את הישיבה ואמר כי הוא לא מתכוון לעשות את העבודה של הקואליציה, ומתח ביקורת על נציגה שלא הגיעו להצביע על הכללים שביקשו לאשר. "אם הקואליציה לא יודעת לכבד את דיוני הוועדה אין לי כוונה לעשות את העבודה במקומה", אמר.



    0 תגובות